HDD Sij Acroni Jesenice se ne krepi samo na ledu, ampak tudi na drugih področjih. V novo sezono se tako podajamo z novim partnerjem, ki bo v veliko pomoč v marketingu. Za oglaševanje tekem, dogodkov in za grafični dizajn bo v prihajajoči sezoni skrbela agencija za digitalni marketing Kokos agency, ki jo sestavlja ekipa 13 profesionalcev. Skupaj imajo okroglih 60 let izkušenj v digitalnem marketingu, v preteklosti pa so delali na številnih uspešnih projektih, tako z večjimi podjetji, kot s tistimi, ki svojo podjetniško pot šele pričenjajo. 

Ob podpisu pogodbe so dejali: “V Kokos Agency smo ponosni, da smo postali partner enega najuglednejših športnih kolektivov v državi. A danes še ni čas za proslavljanje. Tako, kot Wayne Gretzky ni razmišljal o tem, kje pak je, temveč kje šele bo, tudi sami že komaj čakamo, da začnemo z delom na skupnih projektih, s katerimi bodo Železarji še dvignili svojo prepoznavnost, tako v Sloveniji, kot v širšem evropskem prostoru.”

Predsednik Anže Pogačar se prav tako veseli sodelovanja z omenjeno agencijo: “V našem klubu se zavedamo globalizacije, drugačnega, modernega načina delovanja in pomena družabnih omrežij. Zato se v novo sezono podajamo z novim partnerjem na področju digitalnega marketinga. Veselimo se sodelovanja z agencijo Kokos, saj tudi sami želimo biti drugačni, moderni, uspešni, zanimivi vsem in vsakemu, ter v ponos celotni Gorenjski.”

Več o agenciji Kokos pa si lahko preberete na njihovi spletni strani https://kokos.agency/.